Begraafplaats

Op onze goed onderhouden begraafplaats rondom onze monumentale kerk zijn graven beschikbaar. Iedereen die gebruik wil maken van de graven komt hiervoor in aanmerking. De graven worden uitgegeven voor 25 jaar met de mogelijkheid tot verlenging.
Wanneer u een graf wilt uitzoeken kunt u hiervoor contact opnemen met de beheerder van de begraafplaats

Voor de kerk (zuidzijde)

Achter de kerk (noordzijde)

Op onze begraafplaats is een columbarium aanwezig, belangstellenden kunnen voor het bijzetten van een urn hiervoor een plaats reserveren. De nissen worden uitgegeven voor minimaal 15 jaar en kan telkens worden verlengd met 10 jaar.
Voor uitgifte kunt u contact opnemen met de beheerder van de begraafplaats
mevrouw Aafke Meesters, 06-21528676.

Columbarium aan de noordzijde van de begraafplaats.

Op onze begraafplaats is een strooiveld aanwezig. Rondom de zuil kan de as worden uitgestrooid. Wilt u uw dierbare hier verstrooien dan kunt u hiervoor een afspraak maken met de beheerder van de begraafplaats
mevrouw Aafke Meesters, 06-21528676.

Strooiveld aan de zuidzijde van de begraafplaats.